-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2021 - 2024 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2019 - 2024 Dekan Yardımcısı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2019 - 2023 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
COVİD-19 pandemisinin kurumların pazarlama iletişimi faaliyetlerine yansıması: FMCG markaları üzerine bir çalışma
SADEDİL S. N. (Danışman)
T.EMEKSİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Kurumların kriz yönetimi sürecinde yaptıkları kriz iletişimi faaliyetlerinin tüketici davranışına etkisi: Volkswagen örneği
SADEDİL S. N. (Danışman)
F.ALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Medya ve toplumsal bellek: Toplumsal olayların hatırlanması çerçevesinde sosyal medya ve geleneksel medyanın karşılaştırılması
SADEDİL S. N. (Danışman)
C.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Veri tabanlı pazarlama ve süperpanoptikon ilişkisinin tüketici satın alma niyetine etkisi
SADEDİL S. N. (Danışman)
D.ÇAKMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medya akımlarının tüketici tutumuna etkisi
SADEDİL S. N. (Danışman)
E.TAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020