Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

YouTube Ads Leaderboard'da Listelenen Reklamların Göstergebilim Bağlamında Çözümlenmesi

EGE 9th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA YAKLAŞIMI: UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.152, (Özet Bildiri)

E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi

5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020), Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

İLETİŞİM BAĞLAMINDA KULLANILAN SOSYAL MEDYA’NIN REKLAM ORTAMINA DÖNÜŞMESİ: FACEBOOK MARKETPLACE ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Nöropazarlama Disiplinine Etki Eden Nörobilim Alanlarının ve Kavramlarını Nöropazarlama Bakış Açısı İle İncelenmesi

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Sosyal Medyada Karanlık Pazarlama Uygulamaları

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Yıldız Balaban Öykü Ezgi, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.171-185, 2023

Engelliliğin Önlenmesinde İletişimin Rolü: Sosyal Medyada Meydan Okuma Akımları

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.231-245, 2023

Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Arzu Karaca, Editör, Eğitim yayınevi, İstanbul, ss.193-203, 2022

NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN EEG TEKNİĞİ: OLAY İLİŞKİLİ POTANSİYELLER EKSENİNDE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Abdulhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-176, 2022

DİJİTAL YAYIN PLATFORMLARININ YAPMIŞ OLDUĞU PAZARLAMA İLETİŞİMİ FAALİYETLERİNİN VİRAL ETKİSİ: NETFLİX: “BİR BAŞKADIR” DİZİ ÖRNEĞİ

VİRAL REKLAMCILIK Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, Krom, İpek, Editör, Nobel Bilimsel, İstanbul, ss.193-218, 2021

Hedefli Reklamcılık Ekseninde Dijital Çağda Çevrimiçi Gizlilik

Postmodernizmin İz Düşümleri, Volkan Ekin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.287-298, 2020

Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği

21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.251-261, 2020
Metrikler

Yayın

20

Atıf (Scholar)

69

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1