Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YouTube Ads Leaderboard'da Listelenen Reklamların Göstergebilim Bağlamında Çözümlenmesi

EGE 9th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023

GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA YAKLAŞIMI: UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.152

İLETİŞİM BAĞLAMINDA KULLANILAN SOSYAL MEDYA’NIN REKLAM ORTAMINA DÖNÜŞMESİ: FACEBOOK MARKETPLACE ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018
Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medyada Karanlık Pazarlama Uygulamaları

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Yıldız Balaban Öykü Ezgi, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.171-185, 2023

Engelliliğin Önlenmesinde İletişimin Rolü: Sosyal Medyada Meydan Okuma Akımları

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.231-245, 2023

Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Arzu Karaca, Editör, Eğitim yayınevi, İstanbul, ss.193-203, 2022

NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN EEG TEKNİĞİ: OLAY İLİŞKİLİ POTANSİYELLER EKSENİNDE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Abdulhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-176, 2022

DİJİTAL YAYIN PLATFORMLARININ YAPMIŞ OLDUĞU PAZARLAMA İLETİŞİMİ FAALİYETLERİNİN VİRAL ETKİSİ: NETFLİX: “BİR BAŞKADIR” DİZİ ÖRNEĞİ

VİRAL REKLAMCILIK Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, Krom, İpek, Editör, Nobel Bilimsel, İstanbul, ss.193-218, 2021

Hedefli Reklamcılık Ekseninde Dijital Çağda Çevrimiçi Gizlilik

Postmodernizmin İz Düşümleri, Volkan Ekin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.287-298, 2020

Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği

21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.251-261, 2020
Metrikler

Yayın

20

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1