Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Medya ve Toplumsal Bellek: Toplumsal Olayların Hatırlanması Çerçevesinde Sosyal Medya ve Geleneksel Medya'nın Karşılaştırılması
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.61-79, 2021 (Hakemli Dergi)
Nöropazarlama Literatürüne Etki Eden Nörobilim Alanlarının ve Kavramlarının Nöropazarlama Bakış Açısı İle İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.187-201, 2018 (Hakemli Dergi)
Nörobilim Araştırmalarında Kullanılan Görüntüleme Yöntemlerinin Nöropazarlama Alanında Kullanılmasına Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.20, ss.257-277, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medyada Karanlık Pazarlama Uygulamaları
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Yıldız Balaban Öykü Ezgi, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.171-185, 2023
Engelliliğin Önlenmesinde İletişimin Rolü: Sosyal Medyada Meydan Okuma Akımları
İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.231-245, 2023
Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Arzu Karaca, Editör, Eğitim yayınevi, İstanbul, ss.193-203, 2022
NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN EEG TEKNİĞİ: OLAY İLİŞKİLİ POTANSİYELLER EKSENİNDE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Abdulhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-176, 2022
DİJİTAL YAYIN PLATFORMLARININ YAPMIŞ OLDUĞU PAZARLAMA İLETİŞİMİ FAALİYETLERİNİN VİRAL ETKİSİ: NETFLİX: “BİR BAŞKADIR” DİZİ ÖRNEĞİ
VİRAL REKLAMCILIK Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, Krom, İpek, Editör, Nobel Bilimsel, İstanbul, ss.193-218, 2021
Hedefli Reklamcılık Ekseninde Dijital Çağda Çevrimiçi Gizlilik
Postmodernizmin İz Düşümleri, Volkan Ekin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.287-298, 2020
Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği
21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.251-261, 2020