Dr. Öğr. Üyesi SEVGİ NUR SADEDİL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
YouTube Ads Leaderboard'da Listelenen Reklamların Göstergebilim Bağlamında Çözümlenmesi
SADEDİL S. N.
EGE 9th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2.
Pazarlama Mesajları Karşısında Aktive Olan Beyin Bölgelerinin Nöropazarlama Bakış Açısı ile İncelenmesi
SADEDİL S. N.
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
3.
GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA YAKLAŞIMI: UYGULAMA ÖRNEKLERİ
SADEDİL S. N.
Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.152, (Özet Bildiri)
4.
E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi
SADEDİL S. N.
5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020), Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
5.
İLETİŞİM BAĞLAMINDA KULLANILAN SOSYAL MEDYA’NIN REKLAM ORTAMINA DÖNÜŞMESİ: FACEBOOK MARKETPLACE ÖRNEĞİ
SADEDİL S. N.
,
Kızılkaplan A.
3. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
6.
Nöropazarlama Disiplinine Etki Eden Nörobilim Alanlarının ve Kavramlarını Nöropazarlama Bakış Açısı İle İncelenmesi
SADEDİL S. N.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1.
Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme
SADEDİL S. N.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Arzu Karaca, Editör, Eğitim yayınevi, İstanbul, ss.193-203, 2022
2.
NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN EEG TEKNİĞİ: OLAY İLİŞKİLİ POTANSİYELLER EKSENİNDE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
SADEDİL S. N.
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Abdulhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-176, 2022
3.
DİJİTAL YAYIN PLATFORMLARININ YAPMIŞ OLDUĞU PAZARLAMA İLETİŞİMİ FAALİYETLERİNİN VİRAL ETKİSİ: NETFLİX: “BİR BAŞKADIR” DİZİ ÖRNEĞİ
SADEDİL S. N.
,
YAZICI B.
VİRAL REKLAMCILIK Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, Krom, İpek, Editör, Nobel Bilimsel, İstanbul, ss.193-218, 2021
4.
Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği
SADEDİL S. N.
21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.251-261, 2020
5.
Hedefli Reklamcılık Ekseninde Dijital Çağda Çevrimiçi Gizlilik
SADEDİL S. N.
,
SEJFULA M.
Postmodernizmin İz Düşümleri, Volkan Ekin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.287-298, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
23
Atıf (Scholar)
69
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
7
Tez Danışmanlığı
5
Açık Erişim
1