Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Bahçeşehir Üniversitesi, Türkiye
1988 - 1991
1988 - 1991Yüksek Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Türkiye
1984 - 1988
1984 - 1988Lisans
İstanbul Teknik Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
An integrative model on the factors affecting consumer's satisfaction, trust and repurchase intention in online shopping
Bahçeşehir Üniversitesi
1991
1991Yüksek Lisans
A Study on consumer decision making process for life insurance services
Boğaziçi Üniversitesi
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
İngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Sayısal Yöntemler
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - 2015
2010 - 2015Öğretim Görevlisi
Bahçeşehir Üniversitesi
1988 - 1990
1988 - 1990Araştırma Görevlisi
İstanbul Teknik Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAkademik Performans D. Kurulu Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorKALGÜK Alan Koordinatörü Liderlik
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorStaj Başkanı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAnabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorSenato Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2000 - 2009
2000 - 2009GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
Ticari Kuruluş Özel, KOÇ FİAT KREDİ A.Ş., OPERASYON, GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
1996 - 2000
1996 - 2000GRUP MÜDÜRÜ
Ticari Kuruluş Özel, KOÇ TÜKETİCİ FİNANSMANI A.Ş., KREDİ İZLEME, GRUP MÜDÜRÜ
1989 - 1996
1989 - 1996FİNANSMAN UZMANI
Ticari Kuruluş Özel, KOÇ HOLDİNG A.Ş., FİNANSMAN, FİNANSMAN UZMANI
1988 - 1990
1988 - 1990PAZARLAMA ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Üniversite, İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ, YÖNETİM ve ORGANİZASYON ANA BİLİM DALI, PAZARLAMA ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
ULUSLARARASI PAZARLAMA(ISL)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI(ISL)
PAZARLAMA İLKELERİ VE YÖNETİMİ
ULUSLARARASI PAZARLAMA(ULT)
MEZUNİYET POROJESİ II(ULT)
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI(ULT)
ULUSLARARASI PAZARLAMA(İŞLETME)
MEZUNİYET PROJESİ I(ULT))
MEZUNİYET PROJESİ II(ULT)
MEZUNİYET PROJESİ I(ULT)
SOSYOLOJİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
MEZUNİYET PROJESİ II(İŞL)
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI(ISL)
MEZUNİYET PROJESİ1
MEZUNİYET PROJESİ1(ULT)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA ve SUNUM TEKNİKLERİ
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE UYGULAMALARI
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI(ISL))
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Dijital çağın pazarlama stratejileri üzerindeki etkileri
DEMİRBAŞ E. (Danışman)
C.YURT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Dijital reklam mecraları ve tüketicilerin sosyal medya reklamlarına karşı tutumu
DEMİRBAŞ E. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Significance of social media and event marketing in developing countries
DEMİRBAŞ E. (Danışman)
M.BILAL(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Pro-Environmental Conclusions of Consumers Enduring Involvement with Recycled Products: Eco-Aware Purchasing Behavior and Psychographics
DEMİRBAŞ E.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.48, ss.275-309, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Influence of Beliefs on Attitudes and Behavior Toward Social Media Advertising: The Mediating Role of Attitudes Between Beliefs and Behavior
DEMİRBAŞ E.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.31-47, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Marketing in the Health Sector
DEMİRBAŞ E.
Accounting, Finance, Sustainability, Governance and Fraud
, cilt.2, ss.17-35, 2023 (Scopus)
2022
2022Anadolu’da Tarih Öncesi Dönemdeki Sosyoekonomik Faaliyetlerin Pazarlama Tarihi Açısından Önemi (The Importance of Socioeconomic Activıties in the Prehistorical Anatolia for the Marketing History)
Demirbaş E.
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.783-800, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Service-Dominant Logic (SDL): A Road Map for a Successful Marketing Management
DEMİRBAŞ E.
Iğdır Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.7, ss.25-35, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Does Feedback Play a Role During the Construction of Internal Customers’ Psychological Capital?
DEMİRBAŞ E., ÖZEK H.
Journal of Global Strategic Management
, cilt.15, sa.2, ss.89-106, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Türkiye’de Organik Tarım ve Üniversite Gençliğinin Organik Gıda Tüketim Alışkanlığı Üzerine Bir Araştırma
YILMAZ Ö., DEMİRBAŞ E.
Lectio Socialis
, cilt.5, sa.2, ss.99-118, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020How Internal Customers’ Job Tenure Affects Four Dimensions Of PSYCAP? (İç Müşterilerin Kıdem Süresi, Psikolojik Sermayenin (PSYCAP) Dört Boyutunu Nasıl Etkilemektedir?)
DEMİRBAŞ E., ÖZEK H.
Journal of Yasar University , cilt.15, ss.316-328, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018Geleneksel ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yöntemlerine Genel Bir Bakış (An Overview on Traditional and Electronic Word of Mouth Communication (WOM) )
Demirbaş E.
Lectio Socialis , cilt.2, sa.1, ss.16-26, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017An Emprical Assessment on Environmental Awareness of School Managers and Teachers as Stakeholder of Private Schools
Kalkan S., Demirbaş E.
Research Journal of Business and Management
, cilt.4, sa.3, ss.310-325, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü
DEMİRBAŞ E.
II. International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 Ocak 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022E-marketplaces in Türkiye and Scrape Out Reason for the Coming Farewell of an Old Actor
DEMİRBAŞ E.
6 th International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences August 1-2, 2022 / Tokyo, Japan, Tokyo, Japonya, 1 - 02 Ağustos 2022, ss.85, (Özet Bildiri)
2020
2020The Role of Personality Traits in Retirement Savings Behavior
DEMİRBAŞ E., KAYMAZ V.
EBOR Conference (3rd Economıcs, Business And Organization Research Conference), ROMA, İtalya, 20 - 22 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)
2020
2020The Role of Personality Traits in Retirements Savings Behavior
DEMİRBAŞ E., KAYMAZ V.
3rd Economics, Business and Organization Research Conference, Online, İtalya, 20 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)
2019
2019Effect of Feedback on Internal Customers’ Psychological Capital
ÖZEK H., DEMİRBAŞ E.
2.BOR CONFERENCE, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluğunun Tamamlayıcısı Olarak Tüketici Vatandaşiığı
Demirbaş E., Kalkan S.
27.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.1067-1085, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018An Attempt of Developing Consumer Citizensip Scale
DEMİRBAŞ E., KALKAN S.
Business & Organization Research (BOR) Conference, Kastamonu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.54-55, (Özet Bildiri)
2017
2017Are School Managers and Teachers as Stakeholder of Private Schools Environmentally Responsible?
KALKAN S., DEMİRBAŞ E.
13th International Strategic Management Conference, KARADAĞ, Sırbistan, 6 - 08 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Corporate Social Responsibility (CSR) and Strategic Social Marketing
DEMİRBAŞ E.
7th International Conference on Governance, Fraud, Ethics, and Corporate Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.25-31, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Environmental Awareness of Managers and Teachers as Stakeholder of The Schools
Kalkan S., Demirbaş E., Baş O.
7th International Conference on Governance, Ethics, Fraud and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.116-118, (Özet Bildiri)
2016
2016Organik Tarımın Türkiye’deki Durumu ve Gençliğin Organik Tarıma Yaklaşımı
DEMİRBAŞ E., YILMAZ Ö., YÜCEL G. E.
International Turgut Ozal Congress on Business, Economics and Political Science (INTOCBEPS II), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2016, ss.162-173, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Suriye Krizinin Türk Turizmine Etkisi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne Yönelik Araştırma
DEMİRBAŞ E., YÜCEL G. E., COŞAR K.
4th World Conference on Business, Economics and Management, İzmir, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.211, (Özet Bildiri)
2014
2014An Integrative Model on the Factors Affecting Consumers’ Satisfaction, Trust and Repurchase Intention in Online Shopping
DEMİRBAŞ E., URAY N., GÜLTEKİN SALMAN G.
IMDA-Twenty Third Annual World Business Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.132-139, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Customer Relationship Management (CRM) Importance for Banking: Examples from Turkish Banks During the Year
Demirbaş E.
History of Accounting, Management, Business and Economics, Volume I, ÇALIYURT KIYMET, Editör, Springer, Singapore, ss.83-100, 2023
2023
2023Health Services Marketing
DEMİRBAŞ E.
Integrity, Transparency and Corruption in Healthcare & Research on Health, Volume II , ÇALIYURT KIYMET, Editör, Springer, Singapore, ss.17-36, 2023
2022
2022A Study on Consumer Decision-Making Process for Life Insurance Services in the 1990’s
DEMİRBAŞ E.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
2022From E-Satisfaction to E-Repurchase Intention: How is e-Repurchase Intention Mediated by e-Satisfaction and Moderated by Traditional Shopping Attitudes
Demirbaş E., Salman G. G., Uray N.
New Perspectives in Operations Research and Management Science, International Series in Operations Research and Management Science, Y. İlker Topcu,Şule Önsel Ekici,Özgür Kabak,Emel Aktaş,Özay Özaydın, Editör, Springer Cham, Zürich, ss.261-292, 2022
2022
2022Digital Transformation and Marketing: An Integrative Conceptual Study on Strategic Digital Marketing Management and Social Media Marketing
Yurt C., Demirbaş E.
Research on Economics, Administration and Social Sciences, Prof. Dr. Nesrin Demir,Asst. Prof. Dr. M.Fatih Sansar, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.41-72, 2022
2018
2018Bilim Felsefesi ve Pazarlama
DEMİRBAŞ E.
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Doç. Dr. Metin Reyhanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-24, 2018
2011
2011Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi
DEMİRBAŞ E.
Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Prof. Dr. Nimet Uray, Doç. Dr. Şebnem Burnaz, Yrd. Doç. Elif Karaosmanoğlu, Doç. Dr. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, BETA YAYINEVİ, İstanbul, ss.37-52, 2011
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Haziran 2024
Haziran 2024Journal of Politics Economy and Management
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024İşletme Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Yönetim Bilimleri Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024İşletme Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Journal of Yasar University
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023Journal of Politics Economy and Management
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ödüller
Ocak 2018
Ocak 2018En İyi Makale Ödülü
1. BOR BUSİNESS AND ORGANİZATİON RESEARCH CONFERENCE
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Hediye Tarakçı Yüksek Lisans Tez Jüri Üyeliği - Istanbul Yeni Yuzyil University
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Yeterlik Sınavı
ESRA ŞAFAK ÇOKPARTAL KARABÜK UNİVERSİTY GRADUATE SCHOOL DOCTORAL QUALIFICATION - Karabuk University
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Yeterlik Sınavı
Fatih YÖRÜKOĞLU Karabük University Doctoral Qualification Exam - Karabuk University
Haziran-2023
Haziran 2023Akademik Personel Sınavı
Meslek Yüksek Okulu Bilim Sınavı Jüriliği - Istanbul Yeni Yuzyil University
Haziran-2023
Haziran 2023Akademik Personel Sınavı
Meslek Yüksek Okulu Bilim Sınavı Jüri Üyeliği - Istanbul Yeni Yuzyil University
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
MOHAMMAD JAMAL ALAWATLI BAHÇEŞEHİR SBE YÜKSEK LİSANS TEZ JÜRİSİ - Bahcesehir University
Ocak-2023
Ocak 2023