From E-Satisfaction to E-Repurchase Intention: How is e-Repurchase Intention Mediated by e-Satisfaction and Moderated by Traditional Shopping Attitudes


Demirbaş E., Salman G. G., Uray N.

New Perspectives in Operations Research and Management Science, International Series in Operations Research and Management Science, Y. İlker Topcu,Şule Önsel Ekici,Özgür Kabak,Emel Aktaş,Özay Özaydın, Editör, Springer Cham, Zürich, ss.261-292, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Springer Cham
  • Basıldığı Şehir: Zürich
  • Sayfa Sayıları: ss.261-292
  • Editörler: Y. İlker Topcu,Şule Önsel Ekici,Özgür Kabak,Emel Aktaş,Özay Özaydın, Editör
  • İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Adresli: Evet