Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü

II. International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

E-marketplaces in Türkiye and Scrape Out Reason for the Coming Farewell of an Old Actor

6 th International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences August 1-2, 2022 / Tokyo, Japan, Tokyo, Japonya, 1 - 02 Ağustos 2022, ss.85, (Özet Bildiri)

The Role of Personality Traits in Retirement Savings Behavior

EBOR Conference (3rd Economıcs, Business And Organization Research Conference), ROMA, İtalya, 20 - 22 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)

The Role of Personality Traits in Retirements Savings Behavior

3rd Economics, Business and Organization Research Conference, Online, İtalya, 20 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)

Effect of Feedback on Internal Customers’ Psychological Capital

2.BOR CONFERENCE, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluğunun Tamamlayıcısı Olarak Tüketici Vatandaşiığı

27.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.1067-1085, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

An Attempt of Developing Consumer Citizensip Scale

Business & Organization Research (BOR) Conference, Kastamonu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.54-55, (Özet Bildiri)

Are School Managers and Teachers as Stakeholder of Private Schools Environmentally Responsible?

13th International Strategic Management Conference, KARADAĞ, Sırbistan, 6 - 08 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

Environmental Awareness of Managers and Teachers as Stakeholder of The Schools

7th International Conference on Governance, Ethics, Fraud and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.116-118, (Özet Bildiri)

Corporate Social Responsibility (CSR) and Strategic Social Marketing

7th International Conference on Governance, Fraud, Ethics, and Corporate Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.25-31, (Tam Metin Bildiri)

Organik Tarımın Türkiye’deki Durumu ve Gençliğin Organik Tarıma Yaklaşımı

International Turgut Ozal Congress on Business, Economics and Political Science (INTOCBEPS II), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2016, ss.162-173, (Tam Metin Bildiri)

Suriye Krizinin Türk Turizmine Etkisi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne Yönelik Araştırma

4th World Conference on Business, Economics and Management, İzmir, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.211, (Özet Bildiri)

An Integrative Model on the Factors Affecting Consumers’ Satisfaction, Trust and Repurchase Intention in Online Shopping

IMDA-Twenty Third Annual World Business Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.132-139, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Health Services Marketing

Integrity, Transparency and Corruption in Healthcare & Research on Health, Volume II , ÇALIYURT KIYMET, Editör, Springer, Singapore, ss.17-36, 2023

Customer Relationship Management (CRM) Importance for Banking: Examples from Turkish Banks During the Year

History of Accounting, Management, Business and Economics, Volume I, ÇALIYURT KIYMET, Editör, Springer, Singapore, ss.83-100, 2023

From E-Satisfaction to E-Repurchase Intention: How is e-Repurchase Intention Mediated by e-Satisfaction and Moderated by Traditional Shopping Attitudes

New Perspectives in Operations Research and Management Science, International Series in Operations Research and Management Science, Y. İlker Topcu,Şule Önsel Ekici,Özgür Kabak,Emel Aktaş,Özay Özaydın, Editör, Springer Cham, Zürich, ss.261-292, 2022

Digital Transformation and Marketing: An Integrative Conceptual Study on Strategic Digital Marketing Management and Social Media Marketing

Research on Economics, Administration and Social Sciences, Prof. Dr. Nesrin Demir,Asst. Prof. Dr. M.Fatih Sansar, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.41-72, 2022

Bilim Felsefesi ve Pazarlama

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Doç. Dr. Metin Reyhanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-24, 2018

Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi

Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Prof. Dr. Nimet Uray, Doç. Dr. Şebnem Burnaz, Yrd. Doç. Elif Karaosmanoğlu, Doç. Dr. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, BETA YAYINEVİ, İstanbul, ss.37-52, 2011
Metrikler

Yayın

30

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları