Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Anadolu’da Tarih Öncesi Dönemdeki Sosyoekonomik Faaliyetlerin Pazarlama Tarihi Açısından Önemi (The Importance of Socioeconomic Activıties in the Prehistorical Anatolia for the Marketing History)
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.783-800, 2022 (Hakemli Dergi)

Service-Dominant Logic (SDL): A Road Map for a Successful Marketing Management
Iğdır Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.7, ss.25-35, 2022 (Hakemli Dergi)
Geleneksel ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yöntemlerine Genel Bir Bakış (An Overview on Traditional and Electronic Word of Mouth Communication (WOM) )
Lectio Socialis
, cilt.2, sa.1, ss.16-26, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü
II. International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 Ocak 2023, (Özet Bildiri)
The Role of Personality Traits in Retirement Savings Behavior
EBOR Conference (3rd Economıcs, Business And Organization Research Conference), ROMA, İtalya, 20 - 22 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)
The Role of Personality Traits in Retirements Savings Behavior
3rd Economics, Business and Organization Research Conference, Online, İtalya, 20 Kasım 2020, ss.17, (Özet Bildiri)
Effect of Feedback on Internal Customers’ Psychological Capital
2.BOR CONFERENCE, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluğunun Tamamlayıcısı Olarak Tüketici Vatandaşiığı
27.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.1067-1085, (Tam Metin Bildiri)

An Attempt of Developing Consumer Citizensip Scale
Business & Organization Research (BOR) Conference, Kastamonu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.54-55, (Özet Bildiri)
Are School Managers and Teachers as Stakeholder of Private Schools Environmentally Responsible?
13th International Strategic Management Conference, KARADAĞ, Sırbistan, 6 - 08 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Environmental Awareness of Managers and Teachers as Stakeholder of The Schools
7th International Conference on Governance, Ethics, Fraud and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.116-118, (Özet Bildiri)
Corporate Social Responsibility (CSR) and Strategic Social Marketing
7th International Conference on Governance, Fraud, Ethics, and Corporate Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, ss.25-31, (Tam Metin Bildiri)
Suriye Krizinin Türk Turizmine Etkisi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne Yönelik Araştırma
4th World Conference on Business, Economics and Management, İzmir, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.211, (Özet Bildiri)
An Integrative Model on the Factors Affecting Consumers’ Satisfaction, Trust and Repurchase Intention in Online Shopping
IMDA-Twenty Third Annual World Business Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.132-139, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
A Study on Consumer Decision-Making Process for Life Insurance Services in the 1990’s
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Digital Transformation and Marketing: An Integrative Conceptual Study on Strategic Digital Marketing Management and Social Media Marketing
Research on Economics, Administration and Social Sciences, Prof. Dr. Nesrin Demir,Asst. Prof. Dr. M.Fatih Sansar, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.41-72, 2022
Bilim Felsefesi ve Pazarlama
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Doç. Dr. Metin Reyhanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-24, 2018
Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi
Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Prof. Dr. Nimet Uray, Doç. Dr. Şebnem Burnaz, Yrd. Doç. Elif Karaosmanoğlu, Doç. Dr. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, BETA YAYINEVİ, İstanbul, ss.37-52, 2011