Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. İklim Aktivizmi Üzerine Nitel Bir Araştırma: ‘’Fridays for Future Hareketi”.

Beykoz Üniversitesi I. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2023, ss.44, (Özet Bildiri)

2. Instagram Aracılığı ile Sunulan Dijital Kadın Stereotipi: Aypera Örneği.

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

4. COVID-19 SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADAKİ BİLGİ KİRLİLİĞİNE KARŞI GÖNÜLLÜ OLUŞUMLAR

5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

5. Covid-19 Sürecinde Sosyal Medyada İçerik Üretimi: THY ve Vodafone Markalarının İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme

IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN SOSYAL BİLİMLERE ETKİSİ, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

6. Medya ve Gazetecilik Eğitiminde Akreditasyon

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. Sosyal Medya Pazarlamasında Influencerların Rolü

11. International Congress on Social Ssciences «China to Adriatic», Bursa, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. “Yeni Bir Medya Uygulaması Olarak Crowdsourcing Kavramı”

III. International Applied Social Sciences Congress. (Sözlü Sunum), İzmir, Türkiye, 05 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Bölüm adı: “Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama (E-Wom) Yönteminin Çevrim içi Müzik Platformları Bağlamında Değerlendirilmesi: Spotify Örneği.”,

Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü, Serkan Karatay ve Başak Gezmen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.125-144, 2023 Creative Commons License

2. Dijital Dünyada Marka Bilinirliği Yaratmada Sosyal Etkileyicilerin Rolü

Marka ve Göstergebilim, Prof.Dr. Nüket Güz; Dr.Öğr. Üyesi Serap Bozkurt, Editör, Es Yayınevi, İstanbul, ss.70-90, 2023 Creative Commons License

3. Sosyal Medyanın Geleceği: Yapay Zeka Ürünü Sanal Influencerlar

Genişletilmiş Gerçeklik ve Medya XR Teknolojileri, Ümmühan Molo, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2022

4. Sosyal Medya Reklamcılığında Etik: "Instagram Anneleri" Örneği

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Aysel Çetinkaya, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Editör, LİTERATÜRK, İstanbul, ss.255-284, 2022

5. Sosyal Medyanın Geleceği: Yapay Zeka Ürünü Sanal Influencerlar

Genişletilmiş Gerçeklik ve Medya, Molo, Ümmühan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul, ss.121-136, 2022

6. “The Crowdsourcing Concept as a New Media” BEKTAŞ DURMUŞ,Sevil (2020)

Application Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis,, Simon Grima, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.123-134, 2020

7. Bir Dijital Aktivizm Biçimi Olarak #Hashtag Aktivizmi

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken, İhsan ve Gezmen, Başak,, Editör, Nobel, İstanbul, ss.393-422, 2020

8. SOSYAL POLİTİKALAR BAĞLAMINDA DİJİTAL AKTİVİZM

Dijital Aktivizm Üzerine, Hatun Boztepe Taşkıran, Murat Mengü, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.33-62, 2019

9. Civic Journalism on the Route from Paper to Digital:Radikal Blog 2016

Contemporary Approaches in Education and Communication, Arslan, H., Icbay, M. A., Gallard, A. J. Ramos, S. L., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.461-471, 2017
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2