Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İklim Aktivizmi Üzerine Nitel Bir Araştırma: ‘’Fridays for Future Hareketi”.

Beykoz Üniversitesi I. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2023, ss.44, (Özet Bildiri)

Instagram Aracılığı ile Sunulan Dijital Kadın Stereotipi: Aypera Örneği.

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

Sanal Etkileyicilerinin Marka Bilinirliği Yaratmadaki Rolü: Instagram Sanal Etkileyicilerinin Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme

CIDA 2022 3. Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

COVID-19 SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADAKİ BİLGİ KİRLİLİĞİNE KARŞI GÖNÜLLÜ OLUŞUMLAR

5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

Covid-19 Sürecinde Sosyal Medyada İçerik Üretimi: THY ve Vodafone Markalarının İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme

IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN SOSYAL BİLİMLERE ETKİSİ, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

Medya ve Gazetecilik Eğitiminde Akreditasyon

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Medya Pazarlamasında Influencerların Rolü

11. International Congress on Social Ssciences «China to Adriatic», Bursa, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

“Yeni Bir Medya Uygulaması Olarak Crowdsourcing Kavramı”

III. International Applied Social Sciences Congress. (Sözlü Sunum), İzmir, Türkiye, 05 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Bölüm adı: “Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama (E-Wom) Yönteminin Çevrim içi Müzik Platformları Bağlamında Değerlendirilmesi: Spotify Örneği.”,

Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü, Serkan Karatay ve Başak Gezmen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.125-144, 2023 Creative Commons License

Dijital Dünyada Marka Bilinirliği Yaratmada Sosyal Etkileyicilerin Rolü

Marka ve Göstergebilim, Prof.Dr. Nüket Güz; Dr.Öğr. Üyesi Serap Bozkurt, Editör, Es Yayınevi, İstanbul, ss.70-90, 2023 Creative Commons License

Sosyal Medyanın Geleceği: Yapay Zeka Ürünü Sanal Influencerlar

Genişletilmiş Gerçeklik ve Medya XR Teknolojileri, Ümmühan Molo, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2022

Sosyal Medya Reklamcılığında Etik: "Instagram Anneleri" Örneği

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Aysel Çetinkaya, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Editör, LİTERATÜRK, İstanbul, ss.255-284, 2022

Sosyal Medyanın Geleceği: Yapay Zeka Ürünü Sanal Influencerlar

Genişletilmiş Gerçeklik ve Medya, Molo, Ümmühan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, İstanbul, ss.121-136, 2022

“The Crowdsourcing Concept as a New Media” BEKTAŞ DURMUŞ,Sevil (2020)

Application Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis,, Simon Grima, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.123-134, 2020

Bir Dijital Aktivizm Biçimi Olarak #Hashtag Aktivizmi

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken, İhsan ve Gezmen, Başak,, Editör, Nobel, İstanbul, ss.393-422, 2020

SOSYAL POLİTİKALAR BAĞLAMINDA DİJİTAL AKTİVİZM

Dijital Aktivizm Üzerine, Hatun Boztepe Taşkıran, Murat Mengü, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.33-62, 2019

Civic Journalism on the Route from Paper to Digital:Radikal Blog 2016

Contemporary Approaches in Education and Communication, Arslan, H., Icbay, M. A., Gallard, A. J. Ramos, S. L., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.461-471, 2017
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2