Metrikler
Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüksek Lisans
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü , Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi , Türkiye
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım , Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Hakikat sonrası çağda dijital gazetelerde etik ihlallergüvenirlilik ve itibar arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
İstanbul Ticaret Üniversitesi
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Eğiticinin Eğitimi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi
2021
2021DİKSİYON VE ETKİLİ KONUŞMA
Diğer
BEYLİKDÜZÜ BELEDİYESİ
2009
2009MARKA YÖNETİMİ
Marka Yönetimi
ABİGEM
2009
2009Bireysel ve Kurumsal Koçluk
Kişisel Gelişim
ABİGEM
2009
2009Girişimcilik Kursu
Girişimcilik
ABİGEM
2004
2004Bireysel ve Yönetimsel Gelişim
Kişisel Gelişim
Konya Ticaret Odası
Araştırma Alanları
Siyaset Bilimi
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Medya ve İletişim Sistemleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAkademik Performans D. Kurulu Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorMYO Müdür Yardımcısı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorProgram Başkanı
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2011
2005 - 2011Bireysel Pazarlama Yetkilisi
İNGBANK A.Ş., Bireysel Pazarlama Yetkilisi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2009
2009Yüksek Lisans
Reklamlardaki imgelem gücünde yaşanan paradoksal olgular
HANÇER E. (Danışman)
E.DURDU(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
HANÇER E.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.10, sa.2, ss.520-537, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Sanal Etkileyiciler ve Yapay Zekâ: Dijital Dünyanın Yeni Yüzler
Hançer E., Özer K.
Prof. Dr. Alâeddin Asna İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu', Ankara, Türkiye, 08 Kasım 2024, ss.36, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Hakikat Sonrası Çağda Dijital Gazetecilikte Etik ve İtibar
HANÇER E.
Nobel Yayın, Ankara, 2022
2021
2021Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising
Hançer E.
REKLAMDAKİLER , İlknur Gümüş,Nihal Kocabay Şener, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.53-74, 2021
2015
2015Milliyetçi Hareket Partisinin 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde Uyguladığı Seçim Kampanyaları Analizi
HANÇER E., YILDIRIM A.
Seçim Kampanyaları Siyasetin İletişim Odağı, Özkan Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.205-278, 2015
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2025
Ocak 2025İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Jüri Üyelikleri
Ekim-2023
Ekim 2023