Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çevrimiçi Akışta Âşıklık Âşık Veysel’in Spotify’da İçerik Açısından Temsili

1. Uluslararası Bilim Sanat ve Toplumda Âşıklık Geleneği Sempozyumu “Âşık Veysel”, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mart 2024

COVID-19 SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADAKİ BİLGİ KİRLİLİĞİNE KARŞI GÖNÜLLÜ OLUŞUMLAR

5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2021

Medya ve Gazetecilik Eğitiminde Akreditasyon

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2020
Kitap & Kitap Bölümleri

Çevrimiçi Müzik ile Sosyal Platformların Etkileşimi: Makromusic

Eleştirel Perspektiften Platform Çalışmaları II, Ateşalp Tüzün, Selin. Başlar, Gülşah, Editör, Dora, İstanbul, ss.19-49, 2024

Dijital Emek

Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz, Editör, Nobel, ss.129-134, 2023

Katılımcı Kültür

Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz, Editör, Nobel, ss.121-127, 2023

Müziğin Tarihsel Sürecine Bir Yolculuk

Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü, Karatay Serkan, Gezmen Başak, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.1-19, 2023

Digital Data Security Strategies in the COVID-19 Pandemic Period: An Evaluation of Domestic Messaging Applications

Transformed Communication Codes in the Mediated World: A Contemporary Perspective, Gürkan Hasan, Serttaş Aybike, Editör, IGI Global, ss.59-77, 2023

Instagram Gizliliğini "Pas Geçmek": Postegro Uygulaması ile Stalk

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya Aysel, Cılızoğlu Yetkin Gamze, Editör, Literatürk Academia, ss.285-312, 2022

Hyperconnectivity Kavramı Bağlamında Mobil Sosyal Medya Uygulamaları, Nomofobi ve Fomo

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken, İhsan, Gezmen Başak, Editör, Nobel, ss.347-391, 2020

Yeni Medya Yayıncılığında Popüler Bilim: Evrim Ağacı Örneği

Sosyal Medya Çalışmaları, Livberber Tuba, Tiryaki Salih, Editör, Literatürk Academia, ss.385-415, 2019

Futbol Kulüplerinin Twitter Kullanım Pratikleri: Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe’xxnin Twitter Kullanımları.

Endüstri 4.0 ve Dijital Medya, Aydoğan Filiz, Editör, Der Yayınları, ss.161-187, 2019
Metrikler

Yayın

17

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1