Metrikler
Eğitim Bilgileri
2005 - 2008
2005 - 2008Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans-Tezsiz
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1985 - 1989
1985 - 1989Lisans
Deniz Harp Okulu Komutanlığı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir uygulama (Çanakkale Belediyesi örneği)
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020WHY SHARE? MOTIVES FOR PARTICIPATING IN THE COLLABORATIVE CONSUMPTION
YANAR M., KARADENİZ M.
THE INTERNATIONAL NEW ISSUES IN SOCIAL SCIENCES , cilt.8, sa.2, ss.342-366, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirlerin (SMMM) Müşterilerine Verdikleri Hizmetlerdeki Algılanan Hizmet Kalitesinin Kuaförler ve Berberler Üzerindeki Müşteri Memnuniyetine Etkisi
KARADENİZ M., ASLAN L.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.4, ss.1251-1266, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020AN INVESTIGATION OF POST-PURCHASE COGNITIVE DISSONANCE AND ITS DETERMINANTS IN ONLINE SHOPPING
KOCAMAZ İ., KARADENİZ M.
JOURNAL OF YAŞAR UNIVERSITY , cilt.15, ss.307-315, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019THE EFFECT OF FACEBOOK, YOUTUBE AND INSTAGRAM ADVERTISEMENTS ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS
KARADENİZ M., KOCAMAZ İ.
TURKISH JOURNAL OF MARKETING (TUJOM) , cilt.4, sa.3, ss.298-311, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Hızlı Feribot Taşımacılığında Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
Karadeniz M., Eroğlu Pektaş G. Ö., Yanar M.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.84-105, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
KOCAMAZ İ., KARADENİZ M.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.3, ss.95-107, 2018 (Hakemli Dergi)
2015
2015THE EFFECTS OF ADVERTISEMENTS ON THE CONSUMERS’ BRAND PREFERENCE OF WHITE GOODS
KARADENİZ M.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.34, sa.1, ss.191-210, 2015 (Hakemli Dergi)
2010
2010THE IMPORTANCE OF CUSTOMER BASED STRATEGIC BRAND EQUITY MANAGEMENT FOR ENTERPRISES
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.6, sa.2, ss.119-132, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010THE RELATIONSHIP MARKETING APPROACH AND STRATEGIES IN RETAILING MANAGEMENT TO CONSTITUTE CUSTOMER AND BRAND LOYALTY
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.6, sa.1, ss.15-26, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009THE IMPORTANCE OF CREATING A SUCCESSFUL CORPORATE IDENTITY AND CORPORATE IMAGE FOR ENTERPRISES IN MARKETING MANAGEMENT
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.3, ss.1-15, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009THE IMPORTANCE OF RETAIL SITE SELECTION IN MARKETING MANAGEMENT AND HYPOTHETICAL APPROACHES USED IN SITE SELECTION
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.3, ss.79-90, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009PRODUCT POSITIONING STRATEGY IN MARKETING MANAGEMENT
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.2, ss.98-110, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ
KARADENİZ M.
ÖNERİ , cilt.8, sa.32, ss.185-191, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009THE COMPARISON OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISEMENT IN A SUCCESSFUL MARKETING MANAGEMENT. WHICH ONE SHOULD BE IN FOREFRONT?.
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.2, ss.43-54, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009PAZARLAMA YÖNETİMİNDE HALKLA İLİŞKİLERDE KULLANILAN KAVRAM VE TANIMLAR
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.1, ss.1-16, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009PAZARLAMA İLETİŞİMİ KAPSAMINDA SPONSORLUK FAALİYETLERİNİN ÖNEMİ
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.5, sa.1, ss.62-75, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008BİR LOJİSTİK VE PAZARLAMA YÖNETİMİ OLARAK CALS (SÜREKLİ TEDARİK, ÖMÜR BOYU DESTEK) STRATEJİSİ
KARADENİZ M.
Journal of Naval Sciences and Engineering , cilt.4, sa.1, ss.76-86, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
2019The Effect of Facebook, Youtube and Instagram Advertisements on Consumers’xx Buying Behaviours
KARADENİZ M., KOCAMAZ İ.
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019An investigation of post-purchase cognitive dissonance and its determinants in online shopping
KARADENİZ M., KOCAMAZ İ.
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018The Effects of Organic Products on Buying Behavior of Parent Families: A Local Sample from Turkey
Eroğlu Pektaş G. Ö., Karadeniz M.
2nd International Conference on Sustainability, Human Geography and Environment 2018, Krakow, Polonya, 28 Kasım - 02 Aralık 2018, ss.180-195, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
KARADENİZ M., KOCAMAZ İ.
Bor Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.6, ss.95-107, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Hızlı Feribot Taşımacılığında Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi:İstanbul Uygulaması
Karadeniz M., Eroğlu Pektaş G. Ö., Yanar M.
23. Pazarlama Kongresi, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.632, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2011
2011