E. DEMİRBAŞ, "Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü," II. International Congress on Economics and Administrative Sciences , Bingöl, Turkey, 2023
DEMİRBAŞ, E. 2023. Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü. II. International Congress on Economics and Administrative Sciences , (Bingöl, Turkey).
DEMİRBAŞ, E., (2023). Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü . II. International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Turkey
DEMİRBAŞ, ESRA. "Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü," II. International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Turkey, 2023
DEMİRBAŞ, ESRA. "Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü." II. International Congress on Economics and Administrative Sciences , Bingöl, Turkey, 2023
DEMİRBAŞ, E. (2023) . "Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü." II. International Congress on Economics and Administrative Sciences , Bingöl, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA DEMİRBAŞ}, title={Tüketicilerin Sosyal Medyaya İlişkin İnançlarının Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi: Tutumun İnanç ve Davranış İlişkisinde Aracı Rolü}, congress name={II. International Congress on Economics and Administrative Sciences}, city={Bingöl}, country={Turkey}, year={2023}}