E. Hançer, "Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising," In REKLAMDAKİLER , Konya: Eğitim Kitabevi, 2021, pp.53-74.
Hançer, E. Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising. 2021. In REKLAMDAKİLER , Eğitim Kitabevi, Konya, 53-74.
Hançer, E., (2021). Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising. REKLAMDAKİLER (pp.53-74), Konya: Eğitim Kitabevi.
Hançer, EBRU. "Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising." In REKLAMDAKİLER , 53-74. Konya: Eğitim Kitabevi, 2021
Hançer, EBRU. "Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising." REKLAMDAKİLER , Eğitim Kitabevi, 2021, pp.53-74.
Hançer, E. (2021) "Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising", REKLAMDAKİLER . Konya: Eğitim Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EBRU HANÇER}, chaptertitle={Reklamcılıkta Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Son Trend Olarak Femvertising}, booktitle={ REKLAMDAKİLER }, publisher={Eğitim Kitabevi}, city={Konya},year={2021} }