Atıf Formatları
Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. DEMİRBAŞ, "Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi," In Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar , İstanbul: BETA YAYINEVİ, 2011, pp.37-52.

DEMİRBAŞ, E. Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi. 2011. In Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar , BETA YAYINEVİ, İstanbul, 37-52.

DEMİRBAŞ, E., (2011). Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi. Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar (pp.37-52), İstanbul: BETA YAYINEVİ.

DEMİRBAŞ, ESRA. "Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi." In Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar , 37-52. İstanbul: BETA YAYINEVİ, 2011

DEMİRBAŞ, ESRA. "Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi." Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar , BETA YAYINEVİ, 2011, pp.37-52.

DEMİRBAŞ, E. (2011) "Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi", Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar . İstanbul: BETA YAYINEVİ.

@bookchapter{bookchapter, author ={ESRA DEMİRBAŞ}, chaptertitle={Pozitivizm ve Yorumculuk Kuramlarının Pazarlama Araştırma Yöntemlerine Etkileri ve Kalitatif Tekniklerin Gelişimi}, booktitle={ Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar}, publisher={BETA YAYINEVİ}, city={İstanbul},year={2011} }