N. G. Tayfur, " Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar," Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-28, 2024
Tayfur, N. G. 2024. Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar. Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1 , 11-28.
Tayfur, N. G., (2024). Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar. Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1, 11-28.
Tayfur, NUR. " Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar," Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1, 11-28, 2024
Tayfur, NUR G. . " Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar." Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-28, 2024
Tayfur, N. G. (2024) . " Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar." Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-28.
@article{article, author={NUR GÖZDE TAYFUR}, title={ Fijital Pazarlama Ekseninde Tüketiciye Ulaşmanın Güncel Bir Yolu Olarak CGI (Computer Generated Imagery) Reklamlar}, journal={Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi}, year=2024, pages={11-28} }