S. N. SADEDİL, "Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3, pp.853-863, 2022
SADEDİL, S. N. 2022. Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3 , 853-863.
SADEDİL, S. N., (2022). Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3, 853-863.
SADEDİL, SEVGİ. "Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3, 853-863, 2022
SADEDİL, SEVGİ N. . "Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3, pp.853-863, 2022
SADEDİL, S. N. (2022) . "Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.3, pp.853-863.
@article{article, author={SEVGİ NUR SADEDİL}, title={Pazarlama Mesajlarının E-Spor Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Twitch Ortamındaki Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={853-863} }