M. ALTINKÖK Et Al. , "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30, pp.291, 2014
ALTINKÖK, M. Et Al. 2014. İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30 , 291.
ALTINKÖK, M., KASAP, H., VAZGEÇER, E., & TEMEL, C., (2014). İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30, 291.
ALTINKÖK, MUSTAFA Et Al. "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30, 291, 2014
ALTINKÖK, MUSTAFA Et Al. "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30, pp.291, 2014
ALTINKÖK, M. Et Al. (2014) . "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.9, no.30, p.291.
@article{article, author={MUSTAFA ALTINKÖK Et Al. }, title={İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9-10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN TEMEL MOTOR BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2014, pages={291} }