Atıf Formatları
İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. OĞUZ, "İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi," ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12, pp.87-108, 2018

OĞUZ, C. 2018. İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi. ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12 , 87-108.

OĞUZ, C., (2018). İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi. ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12, 87-108.

OĞUZ, CİHAN. "İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi," ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12, 87-108, 2018

OĞUZ, CİHAN. "İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi." ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12, pp.87-108, 2018

OĞUZ, C. (2018) . "İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi." ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , vol.2, no.12, pp.87-108.

@article{article, author={CİHAN OĞUZ}, title={İletişimde Yeni Bir Kavram: Medya Psikolojisi}, journal={ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES}, year=2018, pages={87-108} }