Atıf Formatları
MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. C. MELEK, "MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI," Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1-34, 2021

MELEK, E. C. 2021. MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3 , 1-34.

MELEK, E. C., (2021). MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 1-34.

MELEK, EVRİM. "MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI," Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 1-34, 2021

MELEK, EVRİM C. . "MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI." Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1-34, 2021

MELEK, E. C. (2021) . "MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI." Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1-34.

@article{article, author={EVRİM CEYDA MELEK}, title={MARKET MARKALARINA VE ÜRETİCİ MARKALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI}, journal={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={1-34} }