Atıf Formatları
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Demir, "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.886-909, 2022

Demir, B. 2022. Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9 , 886-909.

Demir, B., (2022). Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, 886-909.

Demir, BETÜL. "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, 886-909, 2022

Demir, BETÜL. "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.886-909, 2022

Demir, B. (2022) . "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.886-909.

@article{article, author={BETÜL DEMİR}, title={Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Mizaç Özelliklerinin Akademik Benlik Saygısına Etkisi}, journal={KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2022, pages={886-909} }