Atıf Formatları
PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. KARADENİZ, "PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ," ÖNERİ , vol.8, no.32, pp.185-191, 2009

KARADENİZ, M. 2009. PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ. ÖNERİ , vol.8, no.32 , 185-191.

KARADENİZ, M., (2009). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ. ÖNERİ , vol.8, no.32, 185-191.

KARADENİZ, MUSTAFA. "PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ," ÖNERİ , vol.8, no.32, 185-191, 2009

KARADENİZ, MUSTAFA. "PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ." ÖNERİ , vol.8, no.32, pp.185-191, 2009

KARADENİZ, M. (2009) . "PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ." ÖNERİ , vol.8, no.32, pp.185-191.

@article{article, author={MUSTAFA KARADENİZ}, title={PAZARLAMA YÖNETİMİNDE MARKA GENİŞLETME STRATEJİSİ}, journal={ÖNERİ}, year=2009, pages={185-191} }