S. N. SADEDİL, "Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI , İstanbul: Eğitim yayınevi, 2022, pp.193-203.
SADEDİL, S. N. Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme. 2022. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI , Eğitim yayınevi, İstanbul, 193-203.
SADEDİL, S. N., (2022). Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI (pp.193-203), İstanbul: Eğitim yayınevi.
SADEDİL, SEVGİ. "Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI , 193-203. İstanbul: Eğitim yayınevi, 2022
SADEDİL, SEVGİ N. . "Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI , Eğitim yayınevi, 2022, pp.193-203.
SADEDİL, S. N. (2022) "Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI . İstanbul: Eğitim yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEVGİ NUR SADEDİL}, chaptertitle={Marka Aktivizmi Ekseninde Sosyal Medya Aktivizm Unsurlarının Reklamlarda İşlenişi: AUDI Markası Üzerine Bir İnceleme}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI}, publisher={Eğitim yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }