S. KOÇAK And S. TÜPLEK, "DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212, 2020
KOÇAK, S. And TÜPLEK, S. 2020. DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3 , 176-212.
KOÇAK, S., & TÜPLEK, S., (2020). DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, 176-212.
KOÇAK, SEVİNÇ, And SEMRA TÜPLEK. "DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, 176-212, 2020
KOÇAK, SEVİNÇ And TÜPLEK, SEMRA. "DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212, 2020
KOÇAK, S. And TÜPLEK, S. (2020) . "DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212.
@article{article, author={SEVİNÇ KOÇAK And author={SEMRA TÜPLEK}, title={DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={176-212} }