Atıf Formatları
Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. KOTAN TÜRKDEN And S. KIRLAR AKSU, "Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," Cicms2021 , Aydın, Turkey, pp.114, 2021

KOTAN TÜRKDEN, D. And KIRLAR AKSU, S. 2021. Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme. Cicms2021 , (Aydın, Turkey), 114.

KOTAN TÜRKDEN, D., & KIRLAR AKSU, S., (2021). Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme . Cicms2021 (pp.114). Aydın, Turkey

KOTAN TÜRKDEN, DUYGU, And SAFİYE KIRLAR AKSU. "Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," Cicms2021, Aydın, Turkey, 2021

KOTAN TÜRKDEN, DUYGU K. And KIRLAR AKSU, SAFİYE K. . "Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." Cicms2021 , Aydın, Turkey, pp.114, 2021

KOTAN TÜRKDEN, D. And KIRLAR AKSU, S. (2021) . "Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." Cicms2021 , Aydın, Turkey, p.114.

@conferencepaper{conferencepaper, author={DUYGU KOTAN TÜRKDEN And author={SAFİYE KIRLAR AKSU}, title={Markaların Toplumsal Fayda Odaklı Reklam Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme}, congress name={Cicms2021}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2021}, pages={114} }