Ü. MOLO And Ş. ARSLAN, "Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme," In Marka ve Göstergebilim , İstanbul: Es Yayınları, 2023, pp.310-340.
MOLO, Ü. And ARSLAN, Ş. Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme. 2023. In Marka ve Göstergebilim , Es Yayınları, İstanbul, 310-340.
MOLO, Ü., & ARSLAN, Ş., (2023). Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme. Marka ve Göstergebilim (pp.310-340), İstanbul: Es Yayınları.
MOLO, ÜMMÜHAN, And ŞÜKRÜ ARSLAN. "Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme." In Marka ve Göstergebilim , 310-340. İstanbul: Es Yayınları, 2023
MOLO, ÜMMÜHAN And ARSLAN, ŞÜKRÜ. "Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme." Marka ve Göstergebilim , Es Yayınları, 2023, pp.310-340.
MOLO, Ü. And ARSLAN, Ş. (2023) "Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme", Marka ve Göstergebilim . İstanbul: Es Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÜMMÜHAN MOLO And author ={ŞÜKRÜ ARSLAN}, chaptertitle={Dijital Medya ve Tek Boyutlu İnsanın İnşası: Marka Odaklı İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir Değerlendirme}, booktitle={ Marka ve Göstergebilim}, publisher={Es Yayınları}, city={İstanbul},year={2023} }