Atıf Formatları
Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. CİRİTCİ, "Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi," Humanities Sciences , vol.15, no.3, pp.81-95, 2020

CİRİTCİ, İ. 2020. Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi. Humanities Sciences , vol.15, no.3 , 81-95.

CİRİTCİ, İ., (2020). Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi. Humanities Sciences , vol.15, no.3, 81-95.

CİRİTCİ, ILKE. "Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi," Humanities Sciences , vol.15, no.3, 81-95, 2020

CİRİTCİ, ILKE. "Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi." Humanities Sciences , vol.15, no.3, pp.81-95, 2020

CİRİTCİ, İ. (2020) . "Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi." Humanities Sciences , vol.15, no.3, pp.81-95.

@article{article, author={ILKE AYTAR}, title={Mimarlık Egitiminde Erişilebilirlik: Aktif Ögrenme Süreci Deneyimi}, journal={Humanities Sciences}, year=2020, pages={81-95} }