N. Yıldırım, "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği," Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7, pp.61-81, 2023
Yıldırım, N. 2023. Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği. Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7 , 61-81.
Yıldırım, N., (2023). Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği. Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7, 61-81.
Yıldırım, NEVRİYE. "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği," Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7, 61-81, 2023
Yıldırım, NEVRİYE. "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği." Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7, pp.61-81, 2023
Yıldırım, N. (2023) . "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği." Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları , no.7, pp.61-81.
@article{article, author={NEVRİYE YILDIRIM}, title={Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği}, journal={Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları}, year=2023, pages={61-81} }