Y. Z. SALIKUTLUK YILDIZ, "The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills," In II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı , Akademisyen Kitabevi, 2018, pp.269-287.
SALIKUTLUK YILDIZ, Y. Z. The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills. 2018. In II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı , Akademisyen Kitabevi, 269-287.
SALIKUTLUK YILDIZ, Y. Z., (2018). The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı (pp.269-287), Akademisyen Kitabevi.
SALIKUTLUK YILDIZ, YASEMİN. "The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills." In II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı , 269-287. Akademisyen Kitabevi, 2018
SALIKUTLUK YILDIZ, YASEMİN Z. . "The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills." II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı , Akademisyen Kitabevi, 2018, pp.269-287.
SALIKUTLUK YILDIZ, Y. Z. (2018) "The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills", II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı . Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={YASEMİN ZEHRA SALIKUTLUK YILDIZ}, chaptertitle={The Relationship between Peer Acceptance and Preschoolers‟ Perspective Taking Skills}, booktitle={ II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Eğitim Bilimleri Bildiri Tam Metin Kitabı}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={},year={2018} }