İ. KOCAMAZ And M. KARADENİZ, "FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.95-107, 2018
KOCAMAZ, İ. And KARADENİZ, M. 2018. FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3 , 95-107.
KOCAMAZ, İ., & KARADENİZ, M., (2018). FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, 95-107.
KOCAMAZ, İLKE, And MUSTAFA KARADENİZ. "FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, 95-107, 2018
KOCAMAZ, İLKE And KARADENİZ, MUSTAFA. "FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.95-107, 2018
KOCAMAZ, İ. And KARADENİZ, M. (2018) . "FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.95-107.
@article{article, author={İLKE KOCAMAZ And author={MUSTAFA KARADENİZ}, title={FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2018, pages={95-107} }