S. KOÇAK And S. TÜPLEK, "SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212, 2020
KOÇAK, S. And TÜPLEK, S. 2020. SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3 , 176-212.
KOÇAK, S., & TÜPLEK, S., (2020). SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, 176-212.
KOÇAK, Sevinç, And SEMRA TÜPLEK. "SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, 176-212, 2020
KOÇAK, Sevinç And TÜPLEK, SEMRA. "SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212, 2020
KOÇAK, S. And TÜPLEK, S. (2020) . "SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.29, no.3, pp.176-212.
@article{article, author={Sevinç KOÇAK And author={SEMRA TÜPLEK}, title={SEMIOTIC ANALYSIS OF USING TV SERIAL CHARACTERS IN ADVERTISEMENTS: MİMESİS AND FREUDIAN APPROACH INTERACTION}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={176-212} }