Atıf Formatları
Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BATU And İ. B. TAŞKIRAN, "Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," VIII. International European Congress On Social Sciences , Rijeka, Croatia, pp.35-54, 2022

BATU, M. And TAŞKIRAN, İ. B. 2022. Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi. VIII. International European Congress On Social Sciences , (Rijeka, Croatia), 35-54.

BATU, M., & TAŞKIRAN, İ. B., (2022). Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi . VIII. International European Congress On Social Sciences (pp.35-54). Rijeka, Croatia

BATU, MİKAİL, And İLKAY BURAK TAŞKIRAN. "Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," VIII. International European Congress On Social Sciences, Rijeka, Croatia, 2022

BATU, MİKAİL And TAŞKIRAN, İLKAY B. . "Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." VIII. International European Congress On Social Sciences , Rijeka, Croatia, pp.35-54, 2022

BATU, M. And TAŞKIRAN, İ. B. (2022) . "Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." VIII. International European Congress On Social Sciences , Rijeka, Croatia, pp.35-54.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MİKAİL BATU And author={İLKAY BURAK TAŞKIRAN}, title={Duygusal Çekicilik Unsuru Olarak Millî Duygular Dijital Ortamda Yayınlanan Reklamlarda Nasıl Aktarılır? 30 Ağustos Zafer Bayramı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi}, congress name={VIII. International European Congress On Social Sciences}, city={Rijeka}, country={Croatia}, year={2022}, pages={35-54} }