Atıf Formatları
Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. N. SADEDİL, "Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.431-446, 2022

SADEDİL, S. N. 2022. Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2 , 431-446.

SADEDİL, S. N., (2022). Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, 431-446.

SADEDİL, SEVGİ. "Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, 431-446, 2022

SADEDİL, SEVGİ N. . "Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.431-446, 2022

SADEDİL, S. N. (2022) . "Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.431-446.

@article{article, author={SEVGİ NUR SADEDİL}, title={Gerçek Zamanlı Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Sosyal Medya Kullanıcılarının Tutumu}, journal={Turkish Studies - Economics, Finance, Politics }, year=2022, pages={431-446} }