Atıf Formatları
İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ALTINKÖK And H. KASAP, "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-109, 2014

ALTINKÖK, M. And KASAP, H. 2014. İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2 , 101-109.

ALTINKÖK, M., & KASAP, H., (2014). İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 101-109.

ALTINKÖK, MUSTAFA, And HASAN KASAP. "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 101-109, 2014

ALTINKÖK, MUSTAFA And KASAP, HASAN. "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-109, 2014

ALTINKÖK, M. And KASAP, H. (2014) . "İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-109.

@article{article, author={MUSTAFA ALTINKÖK And author={HASAN KASAP}, title={İŞBİRLİĞİ İLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNE DAYALI BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN 9 10 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ GELİŞİMİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2014, pages={101-109} }