S. ŞAHİNLİ, "Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi," Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1, pp.40-50, 2024
ŞAHİNLİ, S. 2024. Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1 , 40-50.
ŞAHİNLİ, S., (2024). Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1, 40-50.
ŞAHİNLİ, SERHAN. "Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi," Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1, 40-50, 2024
ŞAHİNLİ, SERHAN. "Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi." Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1, pp.40-50, 2024
ŞAHİNLİ, S. (2024) . "Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi." Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.10, no.1, pp.40-50.
@article{article, author={SERHAN ŞAHİNLİ}, title={Covid-19 Pandemisi Döneminde Sağlık Hizmeti Tüketicilerinin E- Şikâyetlerinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi}, year=2024, pages={40-50} }