S. N. SADEDİL, "E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi," 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020) , Turkey, 2020
SADEDİL, S. N. 2020. E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi. 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020) , (Turkey).
SADEDİL, S. N., (2020). E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi . 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020), Turkey
SADEDİL, SEVGİ. "E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi," 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020), Turkey, 2020
SADEDİL, SEVGİ N. . "E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi." 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020) , Turkey, 2020
SADEDİL, S. N. (2020) . "E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi." 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020) , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVGİ NUR SADEDİL}, title={E-spor tüketicilerinin etkileşimde oldukları dijital ve fiziksel ortamların pazarlama iletişimi kanalı olarak işleyişi}, congress name={5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020)}, city={}, country={Turkey}, year={2020}}