N. YILDIRIM, "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği," Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I , 2022
YILDIRIM, N. 2022. Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği. Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I .
YILDIRIM, N., (2022). Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği . Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I
YILDIRIM, NEVRİYE. "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği," Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I, 2022
YILDIRIM, NEVRİYE. "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği." Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I , 2022
YILDIRIM, N. (2022) . "Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği." Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I .
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEVRİYE YILDIRIM}, title={Küresel Medya Planlama ve Satın Alma Şirketlerinin Ulusal Piyasalar Üzerine Yansıyan Etkileri ve Türkiye Örneği}, congress name={Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi I}, city={}, country={}, year={2022}}