Atıf Formatları
Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. G. TAYFUR, "Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz," Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2024

TAYFUR, N. G. 2024. Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz. Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , (Ankara, Turkey).

TAYFUR, N. G., (2024). Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz . Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Ankara, Turkey

TAYFUR, NUR. "Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz," Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2024

TAYFUR, NUR G. . "Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz." Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2024

TAYFUR, N. G. (2024) . "Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz." Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NUR GÖZDE TAYFUR}, title={Marka ve Sanat: Hikayeleştirme Stratejileri Üzerine Bir Analiz}, congress name={Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2024}}