S. N. SADEDİL, "Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği," In 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020, pp.251-261.
SADEDİL, S. N. Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği. 2020. In 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, İstanbul, 251-261.
SADEDİL, S. N., (2020). Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği. 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi (pp.251-261), İstanbul: Kriter Yayınevi.
SADEDİL, SEVGİ. "Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği." In 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , 251-261. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020
SADEDİL, SEVGİ N. . "Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği." 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, 2020, pp.251-261.
SADEDİL, S. N. (2020) "Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği", 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEVGİ NUR SADEDİL}, chaptertitle={Global Markaların Reklam Stratejilerinde Kültürel Farklılıklar Wonderbra Örneği}, booktitle={ 21.Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2020} }